Featured Posts

Onu Öldür, Beni Güldür / Ali Elmacı
“Onu Öldür, Beni Güldür” sergisindeki fantastik sahnelerde, bal yapan eşek arılarına, abaküse takılmış kurukafalara, bağırsak şeklindeki sarıklara ve gözünü izleyiciye dikmiş huzursuz çocuklara rastlıyoruz. Çekici olanla iticiyi, samimi olanla tehditkarı, doğalla yapayı, kutsalla kitsch'i bir arada seyrederken hangisine inanacağımızı şaşırıyoruz.
View Post
To top
2 Mar

Who? Sanda Anderlon

Sanda Anderlon 9

Sanda Anderlon 6

Sanda Anderlon 5

Sanda Anderlon 4

Sanda Anderlon 3

Sanda Anderlon 2

Sanda Anderlon 1

Hello!

I’m an artist/illustrator making both static and animated works, ranging in style – from metaphorical eye-candies, childish cartoons or old-school pen on paper studies to collaged XL narrative visual feasts. While working, I’m listening to tons of interviews and drinking whole lotta lemonade.

I studied Visual Communications at Zagreb School of Design and got a BA degree. I entered the MA programme but quickly chose creative abundance over fishing for another diploma. I did some regional group exhibitions (Magdalena Festival, HDD 09/10, Dan D, C.R.T.A, Booteeq…) and had music videos I did (1 & 2) officially selected by local animation festivals (Supertoon and Split Spot Festival). I was listed as Genero TV finalist for Moby’s ‘Almost Home’ video submission, too.

Sanda Anderlon

AYŞİN İLDEŞ

İstanbul Bilgi Üniversitesi Reklamcılık bölümünden mezun olduktan sonra University of The Arts London ve Chelsea College’da iletişim ve medya üzerine eğitim aldı. Çeşitli yayınlarda yıllardır kültür-sanat, sinema, müzik, seyahat, dekorasyon ve gastronomi alanlarında editörlük yapmanın yanı sıra, markalara ve kişilere dijital iletişim danışmanlığı, yaratıcı içerik ve kurumsal blog yönetimi, kurumsal dergi yaptığı işlerden bazıları. Yazı İşleri Müdürü ve Kurumsal İletişim Sorumlusu olarak çalıştığı Büyük Kulüp'ten ayrıldıktan sonra Kurucu Ortağı olduğu Beyoğlu Creative'i hayata geçirdi. Yeni projeler tasarlamaya ve çeşitli platformlarda yazmaya devam ediyor.

No Comments

Leave a reply